Sunday, June 12, 2011

LEE SEUNG GI MY NAMJA CHINGU!!



Mesti korang tertanya-tanya kan apa tu 'Namja Chingu'?? hahahaha...maknanya ialah TEMAN LELAKI!! yup...LEE SEUNG GI HYUNG MY NAMJA CHINGU...OMOOO!!! aku tersangat-sangatlah teruja and addicted with him. Tak tahu lah apa yang dia buat dekat aku sampai aku boleh jadi gila sampai macam ni sekali...

Mungkin sebab aku tengok KDRAMA MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO or maybe sebab aku tertengok dia menyanyi live kat YOUTUBE and aku dapati suara dia sangat-sangat best!! Aigooo!! now I realize that his so CUTE, ADORABLE, TALENTED, HOT and what else can I say??? he's just PERFECT!!

If one day I meet him can I ask him 'CAN I BE YOUR GF??' hahahaha...(fool me!) it's to good to be truth right?? in my dream I think...hahahaha. But I feel kinda lucky because I know about him...and I can watch him every Monday in 2 DAYS 1 NIGHT. If I miss him I can see him in YOUTUBE. Hahaha.

Actually sangat-sangat susah untuk aku gilakan seorang artis korea sampai macam ni sekali. This is the first time I think...because KIM HYUN JOONG pon aku just minat gitu-gitu jew. Tak adalah sampai aku nak google search all about him...just suka-suka aje cerita dekat blog ni but!! LEE SEUNG GI is different...dia ada something yang membuatkan aku tertarik sangat-sangat kepada dia...and this is the first time I feel like I'm going to die if I don't hear his song before I'm going to sleep.

Such a nightmare if I don't. Hahaha. Guess what?? I will find KDRAMA SHINING INHERITANCE! because LEE SEUNG GI is the main role of the drama. Hehehe. Oh God! aku tak boleh berhenti berangan tentang LEE SEUNG GI...

Ok sampai sini sajalah aku bercerita tentang ketaksuban aku dengan LEE SEUNG GI ni...nanti makin menjadi-jadi pulak. Baik aku tengok dia dekat YOUTUBE sekarang...dadada...Nitez Allz!

p/s: Selamat menjamu mata...tapi jangan tengok lebih-lebih!! Hehehe...





1 comment: