Thursday, June 2, 2011

MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO

My Girlfriend is a Gumiho!! siapa tahu??...hehehe. Mesti semua orang dah tengok kan. This is the best Kdrama ever!! I love Lee Seung Gi and Shin Min Ah. I nomu nomu nomu nomu nomu chuaa!! hahaha. Rugi lah siapa yang tak tengok drama ni...cepat-cepat cari taw. Cerita ni aku tak nak cerita lebih-lebih...kalau nak tahu tengok sendiri tapi yang pastinya bila tengok drama ni mesti nak tersenyum sorang-sorang. Hakhakhak. Kan best kalau aku jadi Mi Ho...

Terus terang aku cakap drama ni memang terbaik dari ladang dan ost drama ni pun best-best semua!. Pelakon drama ni yang nyanyi sendiri lagipun Lee Seung Gi selaku hero memang penyanyi di korea. Uisshhh! nak aje aku kahwin dengan mamat korea ni...(berangan aje lebih nak ke dia kat aku ni??) Erk!!

Oklah sampai sini aje aku merepek...saja aje nak kongsi dengan korang semua yang mana gila and taksub dengan KPOP macam aku ni. Tak boleh berhenti aku cakap...addict sangat-sangat!! Di bawah aku dah letak beberapa gambar yang berkaitan dengan drama ni...zasss!! selamat menonton!! hehehe...







LOVE YOU LEE SEUNG GI!!!!

No comments:

Post a Comment